
قرارداد
در این قرارداد، که ازین پس سایت ارائه دهنده خدمت به نام سوپر پست یا سوپر ادمین نامیده و سایت های زیر مجموعه اعم از هلدینگ یا سایت یا فروشگاه یا پنل های سازمانی و شخصی به همین نام ها یا مدیر سایت یا مدیر فروشگاه و کاربران به نام کاربر یا خریدار نامیده میشوند
بابت ارائه سایت و فروشگاه اینترنتی و فروش کالا در هلدینگ اینترنتی سوپر پست، هیچگونه کارمزد و پورسانت و هزینه اشتراک از مدیر فروشگاهها دریافت نمیگردد و مبالغ فروش کالا پس از تحویل به خریدار به طور کامل به حساب معرفی شده مدیر سایت واریز میگردد
در صورت کسر و دریافت هرگونه کارمزد بابت تراکنش ها( طبق اصول کارت خوان ها و درگاه های اینترنتی ) از طرف بانکها و ارائه دهندگان درگاه های پرداخت اینترنتی طبق قوانین بانک مرکزی ، هزینه مربوطه به عهده مدیر سایت بوده و با اطلاع قبلی از مدیر سایت کسر میگردد.
قرار داد های کاربران با سوپر پست از تاریخ ثبت نام تا پایان همان سال بوده و تمدید آن در صورت تایید صلاحیت فروشگاه از طرف سوپر پست، مطابق با شرایط قبل از ابتدا تا پایان سال بعد یا زمان درخواست انحلال سایت و فروشگاه توسط مدیر سایت میباشد.
در صورت تغییر در شرایط خدمت رسانی سوپر پست موظف است از یک ماه قبل کلیه شرایط و قوانین جدید را به اطلاع کاربران رسانده و آنهارا مطلع نماید، در صورت عدم تمایل مدیر سایت به اجرا و تمکین از قوانین جدید ، سوپر پست موظف است تمامی اطلاعات کسب و کار که قابل انتقال به بستر مورد درخواست مدیر سایت میباشند را در اختیار مدیر سایت قرار دهد و پس از گذشت یک ماه و عدم توافق با مدیر، سایت مربوطه غیر فعال میگردد.
مدیر سایت میبایست کلیه اطلاعات هویتی را زمان ثبت نام به صورت واقعی ثبت و در صورت عدم تطابق موارد ثبت شده با اطلاعات واقعی و اثبات آن، سایت مربوطه غیر فعال شده و عواقب پیش آمده از این بابت به عهده مدیر سایت میباشد.
جهت تسویه و دریافت مبالغ فروش سایت ، مدیر سایت میبایست حساب بانکی را که به نام خودش میباشد در پنل سایت خود ثبت و معرفی نماید
سوپر پست با ایجاد یک بستر اینترنتی در قالب هلدینگ ،سایت و پنل سازمانی و شخصی برای کلیه افراد با هدف تسهیل راه اندازی کسب و کار های اینترنتی به عنوان اولین ارائه دهنده، سایت رایگان، در کشور راه اندازی و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد و متعاقبا جهت جلوگیری از اعمال مجرمانه ، تا حد امکان قبل از انتشار محصولات و محتواهای فروشگاه ها ، آنهارا بررسی و در صورت دارا بودن صلاحیت توسط سوپر پست منتشر میگردند
به اطلاع میرساند در صورت برخورد کاربران سایت سوپر پست به هرگونه خطا و باگ در بستر سوپرپست ، کاربران به منظور رفع ایراد مربوطه موظف به اطلاع رسانی به تیم مدیریت سوپر پست میباشند و هرگونه سوء استفاده از باگ ها تخلف محسوب شده و در صورت بوجود آمدن هرگونه اخلال در سوپر پست، کاربر خاطی به مراجع ذیصلاح معرفی و تشکیل پرونده صورت میگردد و کاربر خاطی مسئول پرداخت کلیه هزینه های وارد آمده از این بابت به سوپر پست میباشد
مدیر فروشگاه موظف است پس از ارسال درخواست خرید به پنل فروشگاه خود، ظرف مدت 24 ساعت نسبت به درخواست مربوطه اقدام به ثبت و دریافت بارکد پستی و ارسال محصول نماید یا با ارائه توضیحات منطقی به خریدار نسبت به لغو درخواست اقدام نماید و با اطلاع رسانی به سوپر پست در خصوص بازگشت وجه به خریدار اقدام لازم بعمل آورد ، بدیهیست در صورت عدم اقدام لازم ظرف 24 ساعت کاری و غیر تعطیل پس از ثبت درخواست خرید، تا حداکثر 48 ساعت درخواست توسط سوپر پست به تعلیق در آمده و 5 درصد مبلغ کالا به عنوان جریمه در بدهی فروشگاه ثبت و مبلغ مربوطه به خریدار پرداخت میگردد.
لذا جهت اطمینان خاطر مشتریان و خریداران محترم و ایجاد شرایط و بستر لازم جهت عدم بوجود آمدن هرگونه تخلف در خصوص ارائه کالا، مبالغ فروش تا زمان تحویل نزد سوپر پست به امانت و به عنوان ضمانت تحویل کالا مانده و پس از تحویل کالا و رضایت مشتری و خریدار به حساب مدیر سایت واریز میگردد همچنین مدیر سایت میبایست قوانین مربوط به کسب و کارهای اینترنتی را مطالعه و مطابق با آن عمل نماید.
همچنین چون حساب ها و درگاه های بانکی سوپر پست حاوی واریز مبالغ فروش مربوط به فروشندگان دیگر میباشد و ازین بابت سودی برای مجموعه سوپر پست حاصل نمیگردد، به اطلاع میرساند در صورتی که مدیر فروشگاه در رابطه با فعالیت خود در سوپر پست با سازمان ها، ارگان ها و نهاد های دولتی ، پرونده ای داشته باشد ، و از سوی نهاد های مذکور درخواستی به سوپر پست ارائه شود ، سوپر پست ملزم به ارائه اطلاعات فروشگاه به سازمان های مربوطه میباشد و در صورت صدور هرگونه رای از سوی مراجع قانونی بر علیه مدیر فروشگاه ، کلیه عواقب به عهده مدیر فروشگاه میباشد و سوپر پست در خصوص هرگونه اعمال مجرمانه پیش آمده از سوی فروشگاه، مغایر با قوانین کشوری و قانون کسب و کارهای اینترنتی مبری بوده و کلیه مسئولیت ها به عهده مدیر فروشگاه میباشد
سوپر پست تابع قوانین کشور ایران میباشد ، لذا هرگونه رفتار خارج از عرف و یا فروش کالای غیر مجاز و ارسال ممنوعات پستی، در سوپر پست ممنوع و در صورت هرگونه رفتار مجرمانه و شکایت افراد از سایت های زیر مجموعه سوپر پست، مدیر سایت مسئول پاسخگویی میباشد و در صورت شکایت به مراجع قضایی و درخواست مراجع ، سوپر پست کلیه اطلاعات درخواستی را به ایشان ارائه و از این بابت سوپر پست هیچگونه مسئولیتی در این قبال ندارد و کلیه عواقب حاصل از تخلف فروشگاه به عهده مدیر فروشگاه میباشد
در صورت نیاز به جمع آوری مرسولات از محل فروشگاه تویط متصدی پست ، هزینه ماهانه جمع آوری از مدیر فروشگاه دریافت میگردد.
کلیه هزینه های ارسال پستی از سوی شرکت ملی پست ایران محاسبه و بعد از ارسال به سوپر پست در فاکتور درج میگردد و مدیر سایت میبایست نسبت به تسویه مبالغ پستی قبل از دریافت بارکد پستی و ارسال اقدام نماید.
انجام کلیه عملیات بسته بندی و چاپ فاکتور حاوی بارکد پستی و چسباندن روی بسته به عهده مدیر سایت میباشد.
یادآور میشویم کلیه پاکت و کارتن ها میبایست مطابق با استاندارد های شرکت ملی پست ایران باشد و تهیه آن ها از مناطق پستی یا فروشگاه ها به عهده مدیر سایت میباشد.
در صورتی که مدیر سایت مایل باشد شخصا بسته را تحویل پست بدهد حتما موارد زیر را رعایت کندحتما در ساعات ابرازی از سوی مسئولین تحویل بسته،در بخش تحویل مرسولات پست های اینترنتی واقع در مناطق پستی یا پست مرکزی شهر یا محل خود گردد.
در صورتی که فروشگاه یا سایت در روستا یا دهستان یا بخش هایی که فاقد مناطق پستی میباشند قرار دارند ، ضمن هماهنگی قبلی با سوپر پست و دریافت مجوز ، میتوانند کالای خود را تحویل پست بانک ها یا مناطق دیگری که معرفی و هماهنگ میگردند قرار بدهند.
در نظر داشته باشید دفاتر پیشخوان، خصوصی میباشند و ارتباطی با دریافت بسته های فروشگاه ها و پست اینترنتی ندارند و میبایست به مناطق پستی تحویل داده شوند
مدیر سایت بعداز دریافت بارکد پستی موظف است ظرف مدت 24 ساعت کاری بسته را به مناطق پستی مذکور تحویل نماید
کاربر خریدار هر لحظه از طریق دکمه رهگیری مرسولات در پنل شخصی خود میتواند موقعیت مرسوله خودرا مشاهده نماید
پس از دریافت مرسوله توسط نواحی شرکت ملی پست ایران و ثبت در قسمت رهگیری مسئولیت ارسال و تحویل بسته با شرکت ملی پست بده و هرگونه خسارت تاخیر در تحویل و خسارت ناشی از حمل و نقل وارد شده به کالا به عهده شرکت ملی پست میباشد
سوپر پست اختیار دارد در هر زمان که مابین خریدار و مدیر سایت و یا کاربران سایت با پست مشکلی ناشی از خرید و فروش و حمل نقل پیش آمده باشد جهت پیگیری و مصالحه ورود کرده و داوری نماید.